• Call Us : 021-55275650 - 09391463723 - 09121463723
  • Email us : rad.profiles.co@gmail.com
  • Working Hours : 09:00-18:00

کتیبه پرده گلدار ۱۵ سانت 🇮🇷

  • Home
  • /
  • کتیبه پرده گلدار ۱۵ سانت 🇮🇷

کتیبه پرده گلدار ۱۵ سانت 🇮🇷

کتیبه پرده گلدار ۱۵ سانت 🇮🇷 جنس پلی استایرن ضد آب ضد حشرات رنگ و طرح ثابت روکش کره ایی گارانتی محصول

تلفن تماس: ۰۹۱۲۱۴۶۳۷۲۳ – ۵۵۲۷۵۶۵۰

جهت مشاهده نمونه های بیشتر بر روی نماد و آیکون کانال تلگرامی و نماد و آیکون اینستاگرام کلیک کنید.


کتیبه پرده امروزه و با گسترش علم معماری و دکوراسیون داخلی، توجه به جزئیات اهمیت بسیار بالایی پیدا کرده است. توجه به جزئیات و انجام چند تغییر جزئی و کوچک در دکوراسیون منزل، می‌تواند سبب تغییراتی بنیادین و بسیار مثبت در طراحی منزل شما شود. خرید کتیبه پرده و نصب آن یکی از همین تغییرات به ظاهر کوچک و جزئی اما بسیار تاثیرگذار در طراحی دکوراسیون داخلی به شمار می‌رود.

کتیبه پرده چیست؟ کتیبه پرده که با نام‌های دیگری از جمله قاب پرده و یا تاج پرده نیز شناخته می‌شود، پوششی بسیار زیبا و مناسب برای قسمت بالایی پرده است.

تولید انواع قاب پرده در چند سال اخیر نشان دهنده‌ی اهمیت معماری و دکوراتیو این فضای به ظاهر کوچک و پرت، اما بااهمیت است.
چرا باید از کتیبه پرده استفاده کنیم؟ نصب یک پرده بدون خرید کتیبه پرده و استفاده از آن در قسمت بالایی پرده، از لحاظ معماری و علم دکوراسیون داخلی یک عملیات ناقص محسوب می‌شود. اما علت این امر چیست؟
معمولا در هنگام دوخت پرده یک نوار سراسری در بالای پرده دوخته می‌شود. این نوار سفید رنگ، نمای پرده را از حالت زیبای خود خارج نموده، جلوه‌ی پرده را از بین برده و آن را اصطلاحا بد نما می‌کند.
میله پرده نیز یکی دیگر از تجهیزاتی است که در قسمت فوقانی پرده مورد استفاده قرار می‌گیرد. این میله نیز باعث افت نمای پرده خواهد شد. بنابراین بهتر است به نحوی آن را پوشش داد.
علاوه بر میله، دو پایه‌ی نگهدارنده‌ای نیز که میله بر روی آن‌ها سوار شده است، باید از دید خارج شود. در هنگام نصب این دو پایه، عملیات سوراخکاری دیوار توسط دریل انجام خواهد شد. در بسیاری از اوقات به دلیل برخورد دریل با قسمت آهنی و اسکلت اصلی ساختمان، تراز نبودن دو سمت میله پرده و یا هر علت دیگری، مجبور به تغییر در محل سوراخ‌ها خواهیم شد. این مساله سبب می‌شود تا عملیات سوراخکاری در چند قسمت متفاوت انجام شود. ایجاد سوراخ‌های متعدد در محل نصب پرده، نه تنها پرده، بلکه دیوار آپارتمان را نیز بد نما خواهد کرد.
تمام این موارد سبب شده است تا نیاز به خرید قاب پرده یا همان کتیبه پرده و نصب آن در قسمت بالایی پرده، برای داشتن پرده‌ ای زیبا با نمایی خیره کننده، بسیار لازم و ضروری به نظر برسد.
Scan the code
Call - تماس